From e984a172127c3d13ac85c29511c68784ca43984c Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Olivier Gayot Date: Wed, 7 Jan 2015 12:49:13 +0100 Subject: game: converted source files from iso-8859 to UTF-8 Accents in the content of certain files made them react as binary files. Fixed by converting them to Unicode. Signed-off-by: Olivier Gayot --- actions.c | 7 ++----- 1 file changed, 2 insertions(+), 5 deletions(-) (limited to 'actions.c') diff --git a/actions.c b/actions.c index e14bc09..86533cc 100644 --- a/actions.c +++ b/actions.c @@ -66,7 +66,7 @@ void Fattaquer(SURFACES *surfaces,POSITIONS *positions,PERSONNAGES persos[],int ennemis[selection].pv=ennemis[selection].pvinitiaux; SDL_BlitSurface (surfaces->Pfondjeu,&positions->Vpositioncurseurennemis,surfaces->Pecran,&positions->Vpositioncurseurennemis); } - else // sinon si on actionne sur un allié + else // sinon si on actionne sur un allié { if(Bdegats==DEGATS) persos[selection].pv-=degats; @@ -88,7 +88,7 @@ void Fattaquer(SURFACES *surfaces,POSITIONS *positions,PERSONNAGES persos[],int Fafficherdegats (surfaces,positions,degats,clan,selection,persos); else Faffichersoins (surfaces,positions,degats,clan,selection,persos); - if(clan==ENNEMI) // si l'ennemi est visé + if(clan==ENNEMI) // si l'ennemi est visé { SDL_BlitSurface (surfaces->Pfondjeu,&positions->Vpositioncadrecible,surfaces->Pecran,&positions->Vpositioncadrecible); SDL_Flip (surfaces->Pecran); // on supprime le cadre cible de l'ecran @@ -531,6 +531,3 @@ int Fether(SURFACES *surfaces,POSITIONS *positions,PERSONNAGES persos[],int *Vto return continuer; } } - - - -- cgit v1.2.3